فرصت دوباره


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

چشام از بغض پره نفسم سنگینه  

 خیلی وقته که نگام ساکتو غمگینه

این دل آزرده ساکتو خاموشه

  هنوزم هر شبو روز خوابتو میبینه

فرصتی به من بده تا بشینم با تو

  تا بتونم بازم حس کنم دستاتو

تا همیشه تا ابد همینه احساسم

 کسی توی دل من نمی گیره جاتو

دیگه پیشم نیستی این حقیقت داره

  عاشقی خوابیده بی کسی بیداره

به تو من بد کردم اینو من می دونم

  فرصتی به من بده به خدا می تونم ...

واسه تو دلتنگم از خودم دلگیرم

 این روزا سراغتو از خودم می گیرم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 4 اسفند 1391| 19:44 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§